Περιγραφή: Ανάγνωση λογοτεχνικών βιβλίων.. Μία δραστηριότητα τόσο ουσιώδης αλλά και αρκετά απωθητική πολλές φορές για κάποια παιδιά! Αλήθεια, εσείς πόσο συχνά απλώνετε μπουγάδα; Εμείς [...]
Διαβάστε περισσότερα >>Αυτοεκτίμηση
Εφαρμόζεται σε μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Α-ΣΤ. Περιγραφή ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ ΈΝΑ ΧΑΡΤΙΝΟ ΑΣΤΕΡΙ. ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΑΣΤΕΡΙΟΥ ΒΑΖΕΙ ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ [...]
Διαβάστε περισσότερα >>Περιγραφή Μοιράζω στα παιδιά ένα χαρτί Α4. Υπάρχει ο τίτλος Όλοι ΜΟΝΑΔΙΚΟΙ, όλοι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, καθώς και το περίγραμμα ενός κύκλου. Ζητάω από τα παιδιά [...]
Διαβάστε περισσότερα >>Περιγραφή Η τελευταία ώρα της Παρασκευής μας είναι πάντα ώρα των παιδιών και δομείται κάθε φορά σύμφωνα με τις ανάγκες και τις προτιμήσεις τους. Για [...]
Διαβάστε περισσότερα >>Τόσο τα παιδιά όσο και οι μεγάλοι τείνουμε να θέτουμε μεγάλους και “μακρινούς” στόχους που μας ενθουσιάζουν και συχνά μας εμπνέουν. Είναι εύκολο να τους [...]
Διαβάστε περισσότερα >>Κίτσιου Δήμητρα ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής ΕΙΜΑΙ !!! Αξιαγάπητο!! Βροντερό (βιολί χα-χα)!!! Γελαστό!!! Δυνατό!!! Ευφάνταστο!!! Ζωηρό!!! Ηρωικό!!! Θαρραλέο!!! Ικανό!!! Καλόκαρδο!!! Λαμπερό!!! Μοναδικό!!! Ναζιάρικο!!! Ξέγνοιαστο!!! [...]
Διαβάστε περισσότερα >>