Περιγραφή: Ο/η εκπαιδευτικός μοιράζει στα παιδιά από 2 ρολάκια χάρτινα (π.χ. ρολό από χαρτί υγείας ή από χαρτί κουζίνας).Το κάθε παιδί επιλέγει να τα ζωγραφίσει και να τα διακοσμήσει όπως εκείνο θέλει.
Στη συνέχεια ο/η εκπαιδευτικός μοιράζει στα παιδιά μικρά χαρτάκια και ζητάει από τα παιδιά να γράψουν λέξεις ή φράσεις που τα κάνουν χαρούμενα όταν τις ακούνε(π.χ. Τα πας υπέροχα, Μπράβο σου, Αξίζεις πολλά, είσαι υπέροχος, είσαι καταπληκτικός. Συνέχισε μην τα παρατάς..κλπ.)
Αφού τελειώσουμε με αυτά, ενώνουμε τα δύο ρολά είτε με κόλλα, είτε με συρραπτικό , ώστε να κατασκευαστούν τα κυάλια. Έπειτα περνάμε μια κορδέλα από τη μία άκρη ,στην άλλη ώστε να δημιουργηθεί ένα κορδονάκι και να μπορούν τα παιδιά να τα κρεμάσουν στο λαιμό τους.
Στην κορδέλα αυτή, κρεμάμε τις λέξεις αυτές που έχει γράψει το κάθε παιδί.
Άξονας :Θετική εστίαση
Απόηχος: Τα κυάλια της αισιοδοξίας έχουν ως στόχο να βοηθήσουν τα παιδιά να βελτιώσουν τη διάθεσή τους και να δουν τα πράγματα πιο αισιόδοξα.
Κάθε φορά που τα παιδιά ένιωθαν την ανάγκη να ακούσουν κάτι όμορφο φορούσαν τα κυάλια αυτά και διάβαζαν όλα αυτά που είχαν κρεμάσει στην κορδέλα. Αμέσως ένα χαμόγελο σχηματιζόταν στο πρόσωπό τους διαβάζοντας τις όμορφες αυτές φράσεις που είχαν γράψει.
Εκπαιδευτικός : ΑΜΑΛΙΑ ΒΙΓΛΗ
ΚΔΑΠ ΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΥ ΡΕΘΥΜΝΟ