Περιγραφή: Ζητάμε από τους μαθητές μας να σχεδιάσουν το περίγραμμα του εαυτού τους και να τραβήξουν μια διαχωριστική γραμμή χωρίζοντας τον εαυτό μας στη μέση.
Από τη μία μεριά γράφουμε τα ΄΄θετικά΄΄ στοιχεία του χαρακτήρα μας και από την άλλη γράφουμε τα ΄΄αρνητικά΄΄.
Στο τέλος του κάθε παιδί μπορεί να ζωγραφίσει τον εαυτό του όπως εκείνο θέλει.
Άξονας: Αυτοβελτίωση – Αναγνώριση του εαυτού μας
Απόηχος: Ξεκινώντας τη διαδικασία αυτή παρατήρησα ότι πολλά από τα παιδιά δυσκολεύτηκαν να εντοπίσουν τόσο θετικά όσο και αρνητικά .Δεν είχαν μπει ξανά στη διαδικασία να αναγνωρίσουν στοιχεία του χαρακτήρα τους. Στη συνέχεια αφού τους έδωσα διάφορα παραδείγματα και για τον ίδιο μου τον εαυτό, εμπνεύστηκαν και ξεκίνησαν να γράφουν.
Συνειδητοποιήσαμε πως όλοι μας έχουμε και ΄΄θετικά΄΄ αλλά και ΄΄αρνητικά΄΄ χαρακτηριστικά. Είναι σημαντικό να αποδεχόμαστε και τις δύο πλευρές του χαρακτήρα μας γιατί αυτά τα χαρακτηριστικά μας κάνουν μοναδικούς και ξεχωριστούς.
Μέσα από αυτή τη δραστηριότητα λοιπόν τα παιδιά κατάφεραν να γνωρίσουν τον εαυτό τους λίγο καλύτερα και να τον αγαπήσουν όπως πραγματικά είναι. Και με τα θετικά αλλά και με τα αρνητικά.
Εκπαιδευτικός:ΑΜΑΛΙΑ ΒΙΓΛΗ
ΚΔΑΠ ΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΥ ΡΕΘΥΜΝΟ