Βαθμίδα: Πρωτοβάθμια Δημοτικό
Άξονες: Εστίαση στο θετικό, αυτοεκτίμηση, αυτογνωσία
Διάρκεια: Μια ή περισσότερες φορές κατά τη διάρκεια όλης της σχολικής χρονιάς
Περιγραφή : Τα παιδιά ζωγραφίζουν τα δαχτυλάκια τους σε ένα χαρτόνι. Στη συνέχεια γράφουν τα ονόματά τους μέσα σε αυτό και αρχίζουν να σκέφτονται με την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού ποια είναι εκείνα τα σημεία που είναι άπιαστοι και τα παίζουν στα δάχτυλα. Μάλιστα, ο εκπαιδευτικός, όταν βλέπει ότι τα παιδιά κολλάνε λέει σε κάποιον συμμαθητή του να πει ένα χαρακτηριστικό για το φίλο του. Τα δαχτυλάκια μας γυρνάνε απ’ όλους.
Απόηχος: Όλοι μαζί καθόμαστε και διαβάζουμε με καμάρι τα χαρακτηριστικά που παίζουμε στα δάχτυλα που είτε έχουμε αναγνωρίσει μόνοι μας είτε που μας έχουν βοηθήσει οι άλλοι να δούμε. Στο τέλος, γεμίζουμε χαμόγελα, κατανοώντας πως ναι κι εμείς έχουμε όμορφα χαρακτηριστικά κι ας μην είναι ίδια με τους άλλους, έχουν όλα αξία.