Βαθμίδα: Νηπιαγωγείο / Δημοτικό
Άξονας: Συναισθηματική έκφραση, ψυχική ενδυνάμωση, διαχείριση χρόνου
Υλικά: Ρολόι, κλεψύδρα 5 λεπτών ή χρονόμετρο
Πριν τη Δράση: Πιθανή σύγκρουση δυο παιδιών και ανάγκη να εκφραστούν. Επιλέγουμε τη συζήτηση σε ομάδα αντί των τσακωμών. Ένα παιδί αναλαμβάνει το ρόλο τήρησης του χρόνου, για να ενημερώνει ποιανού είναι η σειρά να εκφραστεί.
Δράση: Ο κάθε ομιλητής έχει στη διάθεσή του 5 λεπτά για να περιγράψει το συμβάν στην ομάδα, τις σκέψεις και τα συναισθήματά του. Τον ίδιο χρόνο δίνουμε και στο «αντίπαλο» παιδί. (Αν υπάρχουν πάνω από 2 παιδιά που εμπλέκονται στη σύγκρουση, προσαρμόζουμε το χρόνο σε 3 λεπτά.) Όσο μιλά το κάθε παιδί, δεν μπορεί κάποιος να το διακόψει. Αφο΄τ εκφραστούν οι αντίθετες απόψεις, μιλά και η ομάδα. Η επίλυση της σύγκρουσης έρχεται από την ομάδα, όπου αποφασίζουν μαζί
Απόηχος: Τα παιδιά αρχίζουν να επιλύουν τις συγκρούσεις μέσω της ομάδας. Η διαχείριση του χρόνου έχει πολλαπλά οφέλη, καθώς πολλές φορές επιλέγουν απλά τη χρήση της κλεψύδρας για να διαχειριστούν το χρόνο με κάποιο παιχνίδι που θέλει παραπάνω από ένα παιδί.