Περιγραφή:
Δύο φορές την εβδομάδα αφιερώνουμε δέκα λεπτά στον εαυτό μας και σε ό,τι χρειάζεται. Περνάω από κάθε θρανίο και προτείνω σε κάθε μαθητή να κόψει το χαρτάκι που δηλώνει αυτό που έχει μεγαλύτερη ανάγκη τη συγκεκριμένη ημέρα. Άλλος διαλέγει αγάπη, άλλος παιχνίδι, κάποιοι προτιμούν το γέλιο, την ενθάρρυνση, κ.ό.κ. Τα παιδιά αφήνουν το χαρτάκι σε εμφανές σημείο του θρανίου τους.
Τότε αναλαμβάνουμε δράση: διηγούμαστε αστεία για να κάνουμε τους συμμαθητές μας να γελάσουν, παίρνουμε αγκαλιά αυτούς που χρειάζονται ενθάρρυνση, λέμε πόσο αγαπάμε εκείνους που χρειάζονται μια ένδειξη αγάπης, παίζουμε στο διάλειμμα με αυτούς που δεν χόρτασαν παιχνίδι…
Απόηχος:
Τα παιδιά μαθαίνουν να αναγνωρίζουν αυτό που χρειάζονται για να έχουν συναισθηματική ισορροπία και να είναι χαρούμενα, μαθαίνουν όμως και να στηρίζουν τους συμμαθητές τους, με ενσυναίσθηση, καθώς και οι ίδιοι υπάρχουν φορές που αισθάνονται παρόμοια.
Ελισάβετ Κρίπα
3ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Νέας Ιωνίας